Kremlin-backed TV channel cries censorship in UK banking row

Kremlin-backed TV channel cries censorship in UK banking row
 

Russia accused Britain of political censorship on Monday after a British state-owned bank withdrew its services from Kremlin-backed Russian broadcaster RT.
RT said NatWest, owned by Royal Bank of Scotland Group (RBS), which is majority-controlled by the British government, had not explained why it was withdrawing its banking services in Britain and accused the bank of attacking freedom of speech.
In a letter published on RT's web site, NatWest said it had decided to withdraw its services after "careful consideration". It did not offer an explanation for what it said was a final... read more

 
18 October 2016 in World News, Views: 31
Source: Reuters
Share:
  •  





    News Widget for Webmasters



    Bring Eugene's son back home immediately

    Realtime News

     

    «
    »
    Mo Tu We Th Fr Sa Su
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30